FLAJERI I PROSPEKTI

Flajeri se koriste u marketingu već decenijama i to sa dobrim razlogom. Oni su jedan od najjeftinijih načina za masovno reklamiranje. Dizajn flajera treba da bude jednostavan i konkretan. Nikako ne sme biti pretrpan informacijama, jer to ima odbojan efekat. Ako imate više proizvoda i informacija koje želite da prikažete, da ne bi došlo do zagušenja, bolje rešenje je uraditi prospekt. Prospekt je A4 formata, savijen tako da neotvoren deluje kao letak. Standardne veličine flajera su A6 ili A5 formata, može biti i formata 100x200mm.

5 elemenata koje svaki flajer treba da sadrži:

  1. Kontakt informacije:
    Ovo se nekako već podrazumeva, ali ukoliko je flajer bez tačnih kontakt podataka o Vašoj firmi teško da će doći do kupovine. Uvek dvaput proverite adresu, mejl adresu i broj telefona.
  2. Jasan i upadljiv naslov:
    Na ovaj način Vi prenosite poruku u deliću sekunde. Ukoliko naslov zaintrigira potencijalnog kupca, biće spreman da odvoji još minut svog vremena i pročita detaljnije o čemu se radi
  3. Logo:
    Jedan od načina da postanete prepoznatljivi kupcima je da imate lepo dizajniran logo. Bilo bi dobro da boje na flajeru uskladite tako da logo dođe do izražaja, a da pritom ne odudara od ostatka slike.
  4. Kvalitetne fotografije:
    Ukoliko koristite fotografije lošeg kvaliteta u dizajnu Vašeg flajera, teško da ćete ostvariti dobar prvi utisak. Zbog toga je važno koristiti profesionalne fotografije i kvalitetnu štampu.
  5. Linkove ka stranicama na društvenim mrežama:
    Ukoliko imate Fejsbuk ili neku drugu stranicu na kojoj detaljno predstavljate Vašu firmu, obavezno postavite link na flajer.